SUZUKI VL 800 INTRUDER


Motor Tipi: 4-zamanlı, SOHC, 45° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu
Supaplar 4, silindir başına
Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi: 805 cm3
Çap: 83,0 mm
Strok: 74,4 mm
Sıkıştırma oranı: 9,4 : 1
Maksimum güç: 53 hp / 6000 dd
Maksimum tork: 69 Nm / 3200 dd
Aktarma Tipi: Şaftlı
Şanzıman sıralaması: 5-vites
Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi: Elektrikli marş



YORUM:  Cruiser kültüründe alışılagelmiş hava soğutmanın aksine su soğutma kızımızı dinamik ve dayanıklı kılmakta. Cruiser tarzın getirisi olan anlık tork şaşırtıcı; ancak anlık. 300 Kg üzerine yolcu ağırlığını şahlamak kolay bir şey değil tabiki de. Uzun yolda sabit seyir hızınızın maksimum limitin konforla birlikte sağlanabilmesi için 140 km hızı geçmemek yerinde bir eylemdir. Hız göstergesinde üst limit 180km/s olmakla birlikte benim gördüğüm maksimum hız 170km/s oldu. Ancak bu hızda seyretmek vücuda yapılan işkence oluyor. Yüksek vibrasyon performanstan ve konfordan fedakarlık demek bildiğimiz üzere. Kullandığım 2007 modeli baz alacak olursak bir cruiserda şaft, su soğutma ve enjeksiyon benim kullanım prensiplerime göre rakiplerinin yanında yıldızını parlatan ana hatlar.

0 KM VL 800 INTRUDER: 45.000 ₺
2. EL FİYAT ARALIĞI: 19.000 ₺ -38.000 ₺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KANUNİ SEYHAN 150C

BAJAJ PULSAR 200 NS

YAMAHA YZF R125