HYOSUNG GT 250 R
1. ve 2. vites arası geçişi biraz uzun, ancak bu ayarlanabiliyor, vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş. Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim V tip motorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var. Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.
Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.
0 KM FİYAT: 15.000 ₺
2. EL FİYAT ARALIĞI: 6000 ₺ - 13.000 ₺
Motor Hacmi | 249 cc | ||
Motor Özelliği | 2 Silindir, 5 vites | ||
Motor Gücü | 27 hp @ 10500 rpm. | ||
Tork | 22.69 Nm @ 8000 rpm. | ||
Maksimum Hız | 175 km/h | ||
Ağırlık | 171 kg. | ||
Sele Yüksekliği | 780 mm. | ||
Yakıt Kapasitesi | 17 Litre | ||
Ön Fren | 2 x 300 mm disk. | ||
Arka Fren | 230 mm disk. | ||
Ön Lastik Ebatları | 110/60 – 17 | ||
Arka Lastik Ebatları | 150/70 – 17 |
Yorumlar
Yorum Gönder